Erika Selin - About you now

Kom hem från skellefteå idag,var verkligen inget roligt väder att fara ner hit till umeå kan
jag ju säga.men de  blev iaf kompisar direkt nästan.
Emmy,Emil och Simon kom till mig men vi drog till subway och käkade
efter ett tag sen for jag emmy och simon till Nolia och kollade bl.a min brorsa
spela.vi var väl där ungefär 3 timmar kanske.Sen drog jag och emmy hem till mig
fixade min nya dator som ja sitter vid just nu eller jag gjorde väl de mest emmy såg
på O.C.nu har hon dragit så tänkte se lite 7th heaven sen blire att sussa.
Imorn blir de stan med Emmy och kanske emil,Har fått massa presentkort och pengar
så tänkte se om jag hittar nåt fint,jadu mer har jag väl inte att berätta så hare bra!
                                           /M<3


några bilder från saker som jag fick till jul osv:)
   

Parfym kit.  Telefon hehe

Och lite till,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0