Hold it tight never let go.

Tog svinis idag och jag underskatttade verkligen om de skulle göra ont lr inte
För de gör jävliigt ont just nu kan inte röra de känns ärligt som om nån slagit
min axel ur led och nån sparkat mig på armen inte skönt...får hoppas att jag inte har
lika ont imorn för då ska vi spela match och kommer dö om ja ska ha så här ont,
Det kommer göra as ont om jag går på kropp då..aja får härda ut:)har jobbat med terminsarbetet
idag också så nu har jag väl gjort cirka halva:)jadu har inte mkt å berätta idag utom att jag fick
vet mitt svenska prov  och jag klarade det, så är de är jag GALET nöjd med!
hare bra!
/M<3

BILDEN VÄCKER GALET MKT MINNEN!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0