I'd Rather Be With You - Joshua Radin

Bräntisonsdag idag gjorde inte så mkt hade fotboll på morgonen
sen pluggade jag för de mesta har franskaprov  imorn knr mig inte säker men var tvungen att ta en liten paus
frång pluggandet nu så tänkte att ja kunde  blogga lite kort!aja hade bild vi skulle göra
nån affisch som vi skulle få betyg för blev ÄNTLIGEN klar med den idag har jobbat jävel
på den så får ja sämre än VG så krm ja bli riktigt besviken har lagt ne rmkt jobb så,
nu till helgen får jag se vad ja hittar på ska nog  va med jimmy nån dag men annars vet jag inte så får
sen om ja ringer till nån lr  bara tar de chill hehe,men nu måste ja fortsätta plugga satsar på VG i franska för
en gång skull så,fast tvivlar att aj krm lyckas med de men ja försöker iaf,ja mer har jag inte
att berätta så ni får ha de så bra!
/M<3




Vad hände..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0