Kommer sakna dig!<3

Asså alla far ju utomlands just nu,är så jävla avundsjuk
har inte varit utomlands sen jag var åtta år gammal de är 4 år sen
och de är jävligt länge
Jimmy far om en vecka till thailand kmr sakna honom som fan!<3
sen i januari så far fanny till indien i två veckor kmr såklart sakna dig med!
sen i maj tror jag att de var sså far emmy till turkiet fan så orättvist
och emmy kmr jag sakna galet!ja måste sitta kvar här i
kalla sverige medans alla far utomlands åhh..aja är bara galet less
på kalla sverige men ja ska väl utomlands nån gång..hoppas jag..

/M<3


Galet skönt detta såg ut...

Kommentarer
Postat av: emmyy

följ med i resväskan min baby?

2009-12-13 @ 18:19:37
Postat av: Anonym

komemr du ine sakna maja?:]<3

2009-12-24 @ 11:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0