man faller för utsidan & blir kär i insidan,

Kort inälgg idag var lucia sak på morgonen så de blir att sjunga solo imorn,
ovanligt så är jag inte nervös ett dugg faktiskt men jag kan nog nästan lova
att de kmr imorn gissar jag dessutom ska vi köra två ggr så men ja de är bara att
sjunga inget att oroa sig för lr?aja skola sen då sen for jag hem sov 2timmar haha
är as trött nu för tiden sen for jag å kollad epå min basket träning fortfarande
galet ont i armen och de blev inte bättre när ungefär 7 pers slog mig där idag så
inte skönt..aja nu ska jag se finalen i mammas pojkar ni får ha de så bra
och önska mig lycka till imorn!
/M<3



STUGAN(L)ni måste ju hålla med om att de där såg jävligt härligt ut ju;]?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0