new year!!!!!!

nyår i år blir massa vänner hemma hos mig får se vad vi hittar på
blir iaf stan vid tolvslaget,vi kommer väl se film köra spel dunka musik
osv hehe,
2009 för mig har innehållit många tårar nära och kära till mig har dött
har blivit sviken ett antal gånger,ja har varit med i tävlingar som har verkligen
stärkt mitt självförtroende,min självförtroende är fortfarande inte på topp
men på väg kan ja säga,har utvecklas galet mkt under detta år har varit med såå många saker
som jag ALDRIG kommer glömma saknar vissa saker som satan men vissa försöker
jag helst glömma,så de jag vill ha sakt nu är att jag kommer sakna 2009 men ändå
inte pga alla tråkigheter men de är väl en del av livet så de blir alltid tråkigheter så vidare
man vill de eller ej.

                                                           /M<3


Kommentarer
Postat av: ttiepleooooo

7kt nice bild ;o :)

2010-01-16 @ 00:42:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0