Skellefteå!<3

Just nu så sitter jag i stugan i kroksjön,skellefteå.
Och har väldigt tråkigt har blivit as förkyld också säkert
snytit mig minst hundra ggr galet drygt kan jag ju säga!
Ja kan ju berätta lite vad jag har fått nu til jul och allt
på självaste julafton fick jag en bärbar dator,säsong 4 O.C
säsong 1 av 7th heaven,presentkort.pussmuntelefon.
dagen efter fick jag en as mysig moronrock ,parfym kit,
och smink är väldigt nöjd!tror denna jul lägger sig ganska högt
upp på listan för bästaste julen någonsin,kan ju säga att
datorn var den bästa presentern eftersom ja velat ha en,
En väääldigt långt tid kan ja ju säga.men na nu måste ja göra mig ordning
och klä på mig ska snart in till stan påddag till några så
alla får ha de så bra så skriver jag kanske ikväll

                                                                              /M<3

Ungefär så se den ut såhär.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0