Stevie Wonder - Someday At Christmas

Sov hos Jenny igår med fanny vi hade riktigt roligt vi köpte godis
och chips riktigt gott vare mattson och sebbe var en stund och såg film med
oss men drog vid halv tio typ sen såg vi  julkalender från -97
pelle svanslös hela kvällen nästan sen vid tolv, ett slocknade jag
jenny och fanny var vakna  nån timme efter mig vaknade av att dom
smygfotade mig när jag sov hahah ja sen så vaknade vi vid tio såg lite till av
pelle svanslös vi är ju roliga vi(A)sen drog jag och jenny på stan jag hittade äntligen
julklappar så nu har jag köpt tre iaf är jävligt
sent ute i år med allt  men får hoppas ja hinner köpa allt
nu ja nu ikväll blir de bara hemma kväll se film osv ska klä granen med
familjen också,Imorn blire typ heldag med fotbollslaget vi ska spela
LASERDOME galet kul sen blire väl käk  och sen äre dubbla pass i fotboll först
fys sen vanlig fotboll gissar att vi kommer spela match men ja nu har ja inget mer att säga
ska hjälpa mamma att ta fram alla saker nu så ni får ha de så bra!
/M<3

En ovanligt glad Mikaela Glaas hahah;]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0