Tyler Hilton - "When It Comes"

Galet trött var jag imorse kan ja ju säga tänkte ärligt
skita i skolan men var ju tvungen att stiga upp, kmr blir sjukt skönt
med lov i tre veckor nu!ja idag har jag inte gjort mkt blev ju skola
sen for ja en snabbis med johanna efter skolan på stan kollade
på ett par skor till jul och nyår osv,så for senare under dagen  och köpte dom med mamma
she´s not a big fan of heals men aja hon ska ju inta ha på sig dom iaf hehe
ja sen såg ja typ O.C hela kvällen sen for jag och hälsade mormor och morfae
ett tag sa hej osv sen nu sitter ja bara och chillar och lyssnar på musik ska väl snart gå upp
och se O.C igen är helt inne i det så ja mkt mer har jag inte å säga så ni får ha
de så bra!
/M<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0