You And Me-Lifehouse

Känner mig Vääääldigt duktig har suttit och jobbat med terminsarbetet
i nästan 4 timmar har gjort cirka hälften så då äre ungefär 4 timmar till
som ja kanske inte riktigt känner så tagg för men ja man måste ju.Satsar
ju såklart på ett Mvg men ett vg är ju alltid bra också.Imorn blire skola
då ska jag ta svinis är inte så taggad på att ja kmr få ont i armen som alla får
så de är mindre bra.bajs allt sket sig i helgen skulle till skellefteå och var grymt taggad
men då ska förstås nånting va i vägen då ska man på nå jävla obligatorisk
konfa sak och de ser jag VERKLIGEN INTE fram emot eftersom de är en hel jävla dag
ja nu blev de månag fula ord men orkar bara inte med att de ska va visst om de hade varit en söndag
men nu äre  mitt i jävla helgen så då ryker den dagen kul?nae
aja har inget mer och berätta ska typ gå och sova nu ska faktiskt gå upp extra tidigt
för en gångs skull och duscha osv:)


/M<3

GAALEET FIN TJEJ!<3Bästavän genom hela livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0