You have too believe that it will be okey.

Vakna av att de ringde i telefonen de var fanny som frågade om
jag ville hänga med på stan.så jag sov ett tag till sen gick jag upp
gjorde mig i´ordning blev 2 köp ett linne och en Bh båda va på Rea
så de var värt,sen for vi på mias och käkade sen gick vi hem till mig
och spelade gitarr lyssnade på musik och bara chillade.nu sitter fanny och
spelar gitarr och jag sitter mest och lyssnar och sjunger med lite då och då
vet inte vad jag ska hitta på ikväll men.
                                         /M<3


Linne 90kr, Bh 49.50kr,Bh 49.50kr

 jag tycker av vi är ganska så Fräääna!hehe
Hon är fin!!!!<3


Kommentarer
Postat av: fannnydinälskling

gulligt att du la in en av mina ego pics....noooooooooot.

älskar dig!<3

2010-01-02 @ 18:32:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0