youre screaming at the air I dont even care and all the air is whispering who do you think youre fooling

Inte bloggat på riktigt länge nu så nu ska jag bli mkt bättre på att uppdatera osv:)
ja vad kan man berätta om helgen var mest med kompisar å jimmy gjorde inget
vidare spec men a,sämst att man är sjuk idag lite skönt vare också kanske kände mig väldigt slut
efter helgen,så idag sov jag ut riktigt länge okej inte ovanligt länge men till tolv ungefär,
blir väl troligtvis skola imorn ska ta svinis men kanske inte kan ta den för man får typ inte var sjuk
när man tar den så  vi får se imorn hure blir:)ja har inte mkt å berätta förutom att jag verkligen har börjat
tagga julen nu riktigt härligt med lov ska de  bli plus så får man ju massa presenter  och så  kan man bara chilla inte behöva gå upp så jäkla tidigt hela tiden så de blir härligt mer har ja tyvärr ej att säga så hare bra!


/M<3

CIRKA 4 ÅR SEN!
en av dom bästa tiderna i mitt liv!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0