Du är min ängel i de blå.

Haaallåå!
idag skola som vanligt   tråk..
sen så skulle mamma hämta mig men förstårs
så kunde inte hon de så ja drog hem till emmy med fanny tog en jävla tid för henne
väntade ca 4tim.. hos emmy var de inte en ända lungn
stund ja å fanny ja,jag vet inte riktigt vad de var med oss hahahah?
sämstaste humorn på riktigt riktigt länge kan ja säga
Emmy blev gaalet less på oss tror ja iaf;]så då kan de inte va  nå
roligt de vi skrattade åt hahah
,jadu vi kan ju va som vi är sen så for ja hem
sen kom jimmy vi gjorde inget spec såg idol osv;](L)
nu ska ja sitta ett tag till å sen gå upp å se film :)


/M<3



Jag å fanny för ca 1års sen hahahah!!!(L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0