En vecka kan göra jävligt mkt!

i ett stort sett är mitt liv jävligt bra,visst de kmr motgångar hela tiden,men mitt liv funkar,
har väl varit väldigt mörkt detta år efter som de hänt inte bara en hemsk sak utan flera st,
men de har aldrig stoppat mig för att leva mitt liv,min farmor gick bort i cancer i januari..saknar henne
grymt mkt,träffade inte henne ofta men saknar henne ändå men de känns fortfarande som hon alltid finns där,
några ord jag fick veta efter hon dött var att hon trodde på att jag skulle bli nåt en dag,och de kmr jag ALLTID minnas de kmr motivera mig att fortsätta kämpa,att nå min dröm,men  om hon kunde säga en sak till mig nu
så tror ja att de skulle va att jag verkligen ska leva livet,aldrig låta nån stoppa mig,att ja ska fortsätta kämpa även om de är svårt att ja ska njuta av livet och att hon alltid kmr finnas där i mitt hjärta hon är på ett bra ställe
nu och vi kmr ses igen "some day",
Vi hade tema-vecka i skolan denna vecka och jag tog verkligen till mig av allt vi fick lära oss,de påverkade mig på ett sätt som ja inte trodde va möjligt,jag börjar tro mer på mig själv och att ja kan lyckas.


/M<3

Kommentarer
Postat av: mowgli

Fan vad klokt sagt! <3

2010-04-17 @ 16:12:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0