Framtiden skrämmer mig..

Satt å tänkte igår på hur allt krm bli efter man gått ut skolan,kmr man träffa alla igen?
nae förmodligen inte,blir jätte ledsen när jag tänker att  folk kmr splittras,kmr säkert tappa
kontakten med MÅNGA,men de är väl en del av livet?,framtiden ser jag som ett stor äventyr
men ändå så blir ja rädd för vad som krm hända de vet man aldrig,hur ser mitt liv ut om
10 år?har ja lyckas i livet studerar jag?nae  de vet ja inte, tänker på studenten visserligen är de jäävligt
länge kvar men de känns som tiden bara rinner i väg,allt går såå fort vill just nu bara stanna tiden där
den är inte bli äldre men visst de måste ja även om ja inte vill växa upp så måste ja,en del av mig vill de men den andra delen vill stanna krm förlora många riktigt bra kompisar tror ja,på gymnasiumet vill man ju fortsätta
med sina kompisar men de funkar inte längre,man kan inte välja  de ens bästa kompis väljer längre,nu måste man
gå efter de som man vill i livet,man måste göra de för sin egna skull,visst de är kvar ett och ett halft år men jag
får ändå massa tankar hur de krm bli,ja ser framför mig en bild där ja har tagit studenten med mina riktigt
fina vänner men ja vet att de är bara en fåning dröm, för dom vill bli helt annat från de jag vill bli,jag vill statsa
på musiken å några på kanske företag de vet ja inte så ja blir orolig hur kmr allting se ut?,hur krm de bli
när ens föräldrar inte längre väljer åt en när man måste göra sina val ensamma?jadu de är en riktigt
gåta,de är därför de heter framtiden man kan inte se in i den.
/M<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0