I really like you!<3

2 år sen?
Hejsan!

inte bloggat  på ett låååångt tag så¨ja tänker berätta lite vad som hänt osv,ja som  ja har skrivit i
tidigare blogg inlägg så blev ja sjuk från söndagen till torsdagen vilket  var väldigt sämst
missade en stor del av lovet.. hah blev typ deprimerad där ett tag(a)men de var skönt att höra att min
kära vän emmy saknade mig iaf å att hon åxå blev lite deprimerad ett tag eftersom vi hade planerat
att göra en hel del på lovet men tyvärr så blev de inte de..sen så på fredagen drog på studion men de sög så ja
tror att ja kanske drog efter 20 min tep hehe ja men den slutade väldigt lyckad kan ja ju säga!=)sen lördagen så drog ja till hörnefors riktigt rolig dag där tråkigt att bussarna går hem så tidigt..sen på kvällen så var ja med några härliga personer skrämmde livet ur felix med en gammal spökhistoria ja är lite dum ibland(A) sen drog ja hem vid elva nån gång sen nu idag så har jag varit å kollat på innebandy med emmy å felix fast felix tkt att de sög så han drog men ja å emmy stannade, tyvärr så gick de int så bra för emils lag alltså dom vi kollade på  förlust båda
matcherna int kul..ja nu ikv så blire väl bara tare chill otagga morgondagen som innebär skola som ja int ett dugg längtar efter men vad gör man? men taggar int bara något torsdagen hehe ja mer har ja inte å berätta hoppas att ni haft ett bra lov,ja hade de bra den korta tiden som ja int var sjuk så. men hare bra!<3
/M<3

Kommentarer
Postat av: renmaan@

haha den där bilden e 1år sen :)

förra sommaren det va ju jag som tog den thihi

2009-11-07 @ 18:14:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0