Konfa!!!

Emmy sov hos mig så vi blev väckte ganska tidigt eftersom mina
föräldrar är så smarta att dom int kollar upp tiden riktigt som emmy redan berätta
i ett tidigare inlägg men ja iaf så har ja ju haft konfa hela dagen vilket
var sjukt drygt men ja de funkade men de var inte riktigt så ja ville spendera
min lördag.men man måste ju så de är bara att bita ihop ja imorn äre ju
FARSDAG!!å ja har inte köpt nåt åt mina kära far än.;] å de är inte bra men som
tur så är mamma å pappa i skellefteå så dom krm hem vid middan så ja hinner smita
ner på stan å köpa nåt fint tror ja drar ner med hanna å jenny ja vet inte än :)
får se imorgon ska försöka att inte  sova överdrivet länge så ja ställer alarm men
kmr säkert bli troligvis att ja kmr somna om hih(A)ja sen vid 16.00 nån gång
ska ja till mormor och morfar på middag dom bjuder alla år så de blir säkert
go mat(A)ja nu har ja inte så mkt mer å berätta nu tror ja att ja sätter på en
film och myser med chips å dricka gott?:)hehe så ha en underbar kväll!<3


/M<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0