sooner or later-michael tolcher

Hejsan!
har inte bloggat på hela helgen typ så ni ska få en kort sammanfattning lr vad man kan kalla de hhe
fredag blev de ju jimmy<3 vi såg idol å myste bara,sen lördag for ja på badhuset men emmy
å hennes små syskon blev en rolig dag sen efter middagen for ja till fanny och vi skulle va barnvakt till världens sötaste unge ELLEN<3 galet söt unge,så vi badade henne såg på nåt random film galet tråkigt men hon älskade så
sen fick hon välling vi borstade tänderna sen vare dags före henne att sussa<3sen såg jag å fanny MGP NORDIC
ULRIK vann!!!!!haha fanny blev helt ärligt kär i honom hahah,sov hos fanny vid somnade vid tre nångång sen på morgonen var fanny så snäll å gav mig frukost på sängen TACK GUMMAN!<3sen blev de SPA galet skönt blev till och med lite gym löparband osv,idag vare ju skola som vanligt jag  ocg fanny drog ne rpå stan å kollade kläder osv jag hittade en as fin munkjacka en lila för 199kr  och så köpte jag en deo,vi hade gaaalet kul lr jag skrattade mest åt fanny hon är kulig sen åt fanny hos mig sen vare träning basket vi var 4st hälften av laget hade tagit svinis så dom kunde inte köra,blir ju att ta den nästa vecka för mig..imron  blire tandläkarn på morognen gilla rinte tandläkare  men man måste ju gå så alla får ha en toppen dag imorn hare!

/M<3
fanny vägra va med!..  SÖTNOS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0