The newmoon,ny tele,gratulationer!

ja vaknade för en timme sen kanske så skickade sms till jimmy å grattade honom grattis(L)
sen gick ja ner å satte mig vid datorn lyssnar på musik osv:)snart är de dags att äta lite frukost sen
göra mig i ordning fara till bion å hämta ut biljetterna till the new moon som jag ska se med mina kära vän emmy
sen efter de ska ja snabbt förbi telia  och köpa min nya telefon  och nu blir de faktiskt en ny telefon!<3
så de känns gaalet skönt att man slipper gamm telefonen nu,har inte kunnat lyssna på musik lr nånting under dom
senaste veckorna så de har aj saknat jävligt mkt kan ja säga,ja efter bion blir de väl fara hem å ladda inför
fysträning med laget,det är sämst att vi bara fysar å ingen fotboll alls..men ja man måste ju de finns ju liksom inget man kan göra åt saken,så¨småningom blire väl fotboll får ja allt hoppas!!!
ja nu har ja inte så mtk å berätta mer utan ni får alla ha en riktigt riktigt trevlig dag,blir kanske lite bloggande sen
å nya bilder med nymobilen!!!
Ha de bra!!!
/M<3
<3
Gammal låt med han är sjukt bra!(L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0