Vad kan ja säga?...

Trodde du inte skulle bry dig om en lögn faktsikt
men de svider när du  nästan gör de
ja kan inte bli arg lr sur på dig utan ja visste
att de skulle ske eftersom ja är  "van" om man säger
de så..de ända ja blev var sårad trodde nåt helt annat om dig
verkligen trodde att allt skulle bli bra men hade tyvärr
fel..å de är nåt ja måste leva med.
Du är och du var killen ja verkligen kunde älskat..
så därför är de surt att några ville förstöra de men
ja vte ju inte riktigt om de var de lr om de
var nån annan anledning?.. de får ja helt enkelt klura på
ett långt tag tills ja går vidare de
kmr ta ett tag kan ja säga dig men ja måste
det för mitt eget bästa sånt är livet
har varit med om de så ja kan hantera de men
de är verkligen super jobbigt men vad ska man göra
GE UPP?..
nae man kan inte de livet har sina hemska stunder har varit
med om en del men som min vän säger
så har ja hela livet framför mig men ja vill inte vänta  20 år?
men ja  hoppas du ändrar dig men en sak säger ja bara 
jag kan inte vänta för evigt..
vill verkligen inte släppa dig men är väl tvungen ?lr ja vet
inte riktigt knr mig tom just nu alla känslor  bara virval
omkring vet inte vad ja ska tro längre men ändrar du dig finns
ja här!
/M..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0