älskade



elin åberg - den som alltid funnits där i alla lägen, den som alltid
förstår och ger goda råd. min storasyster, hon jag ser upp till, jag
älskar dig och kommer allid göra det. du är den jag alltid vet att
jag kan ringa, tack syster du ska bara veta vad du betyder.

roda moini - den gladaste tjejen jag vet, och den gosigaste också.
dig mår jag verkligen super bra av, du sprider din energi till alla och
jag är glad att just jag får ha dig som vän. vi ses inte alltid, nästan
aldrig? men jag vet att du alltid finns där, tack.

jennifer backman - dig har jag inte känt nå länge alls, och jag
minns faktigst inte hur vilärde känna varandra heller men du är en
underbar vän.

mikaela glaas - även kallad min bästavän, 1januari ett år tillsammans,
ett av mina bästa år faktigst, du är det roliga i mitt liv, finns alltid till hands
och jag älskar dig mera än allt. vi blir bara tightare och tightare, finns alltid
här för dig ska du veta.



satt och tänkte på hur underbara vänner jag har, och det finns fler än dom
här fyra. man borde verkligen njuta mera av livet och vara nöjd över det
man har, ett plus för några till som inte jag skrivit om är;

fanny lundberg
felix aggestål
francesca vincentie
elias burstedt
emma hurtig (saknad)
anton brännlund
!


+ ALEX OCH ISAK SÅKLART

/emy(L) glasss




Kommentarer
Postat av: roda!

AAAAAAAAAAAAAAAAW VILL BA TA OCH UPP DIG OCH MOSHOBOSHO! DU E BA FÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ GULLI VA!!



ÄLSKAR DIIIIIIIIIIIIIIG

2009-10-25 @ 20:14:14
URL: http://rochj.blogg.se/
Postat av: isak

fan ta dig att jag och alex får den dissen det är jävligt sjukt kmr inte att prata med dig detta är ett argt brav från mej till dig!!!!!!!!!!!

2009-10-25 @ 20:47:05
Postat av: elsa

(y)

2009-10-26 @ 17:47:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0