/emmy

bästavän för dig har inte samma
betydelse som för mig.


väckarklockan ringde klockan 7.45 och jag var tvungen att
gå upp och äta frukost, klockan 8.15 for vi på vårdcentralen
och vi skulle ta vaccin. om jag ska erkänna är jag grymt rädd
för sprutor, men det där gick helt okej! hoppas bara jag inte
får feber, huvudvärk, ont i kroppen eller ont i armen nu som
man kan få av vaccinet. var ännu skrajjare pga elin som hade
skickat ett yt inlägg som var om en tjej som hade tagit vaccinet
och blev helt konstig i benen osv. idag ska jag träffa mikaela, ska
bli grymt roligt eftersom vi inte setts sen i .. söndags? idag vet jag
inte riktigt vad vi ska göra, utan det blir väl ba chilla eller va med
några. fanny ligger nu sjuk, i feber, så hon får krya. ikväll
är vi hundvakt, en söt liten valp. imorgon blir det förmodligen disco
med mikaela, som lyckats övertala mig..  och resten av helgen
får vi se, men eftersom min älskling äntligen är frisk blir det nog
henne hela helgen.



usch..


någon bra blogg?

Kommentarer
Postat av: oliviao maja

jaaaaaaaaa

2009-10-30 @ 22:12:49
URL: http://majaoolivia.blogg.se/
Postat av: Johannaa

Fin blogg:) checka in min tävling på bloggen:) hare bra!

2012-01-27 @ 20:27:08
URL: http://johannaajacobsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0