(=



klänningen kostade 129kr på Outlet, som jag ska köpa imorgon.
linnet 165 kr men var handtvätt så då orkade mamma inte, även på Outlet.
hotpans 199kr ? tror jag, fast dom blev det inte heller, också Outlet

istället blev det en tröja från stadium för 299kr >


vaknade klockan tio och fick höra att mikaela hade feber och grymt ont i
kroppen, så det blev inte att träffa henne idag eller ikväll, som var fett
tråkigt, vi som hade tänkt lana film bl.a, iaf så for jag ist med mamma och
kollade på kläder sen for vi och fikade, sen for jag ner på stan och träffade
simon och felix. ganska soft dag och mikaela får krya, för hela lovet får du
absolut inte vara sjuk.




riktigt bra låt, lyssna ^

/emmy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0