Free Fallin´ - John Mayer



tog på min brillorna ikväll och tänkte på sommaren, skönt det hade varit
om man ba öppnade dörren ut och kunde skringa barfota, bli brun och ha
sommarstämningen.. men det är ett helt jävla år kvar! men jag kommer
typ ändå ha kul tills sommaren också, höstlovet (tagga!jag och mikaela
lärde känna varann),julen,nytt år,  födelsedag, åre, påsklovet, turkiet,
moppe, sen kommer sommaren. men vintern lär bli fett rolig
om bara snön kommer någon gång, vi kan gärna hoppa över den där
slaskiga hösten som snart lär komma..

snart får jag skjuss till mikaela, skönt! morfar är snäll och skjusar mig
och ikväll är min kära mamma snäll ochhämtar mig också. puss på dom


/emmy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0