hjälp mig

morgonen började med att jag vaknade vid 11, startade en film
som jag inte minns vad den hette men iaf, den lånade vi igår
så jag tog hem den och såg den. senare smsade elin och frågade
om jag ville följa med på stan och fika så .. vid halv 1 typ, for
vi. och jag sökte efter present till mikaela, som inte går så himla
bra om jag ska vara ärlig, menmen.. får fara dit i veckan eller
så ska kanske jag och mamam till strömpilen imorgon och kolla.

tack josefine, som fixade våran header.




elin åberg, jag älskar dig så grymt mycket, tack för allt.


/emmy

Kommentarer
Postat av: elin

jag älskar dig!



klipp bara upp det och korta ner luggen lite:) sen färgar du mörkt igen!!

2009-10-10 @ 18:27:21
URL: http://eiinkarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0