It`s always hurts!....

Skola idag igen då en väldigt seg dag kan ja
ju dock säga...var väl inte super glad i morse kan berätta vrf
lite längre ner..ja sen så for ja till emmy,elsa å felix hängde med
ett tag  dom låg väl mest
å gosade i sängen fett söta är dom ihop!
sen for vi å hämtade emmys enormt gulliga
lillasyster söt liten flicka<3
ja sen nu har ja just käkat. blir barnvakt ikv
å massa plugg  kanske lite snack med emmy :)

Jag gillar dig sjukt mkt..men är rädd
att du int kmr gilla mig tillbaka..du verkar fett
osäker hela tiden känns
som du alltid blir sur på mig för att ja säger fel
saker hela tiden.. allt du sakt betyder mer
än du annar..önskade bara att du kunde
riktigt prata med mig vad du är rädd för
vill du inte  försöka gilla mig mer för att ja ska
såra dig ,,
ja kan bara säga en sak även om du
inte tror de så kmr ja inte göra de..lr de kan ja
ju int bara säga men ja tror verkligen
int är inte en sån person ska du veta
även om du inte har nån rätt att tro mig
så är de sannng så nu får du bestämma själv hur du
vill ha de  men ja finns här hela tiden hör
bara av dig..
ja  a ja tror du fattar att de är om dej om du
läser de...
/M<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0