This could be something.


Vaknade runt elva imorse satte mig vid datorn å gjore mig i ordning sen
kom emmy hon blev tep fett förvånad att ja var uppe å klar  brukar aldrig va klar
när hon krm så de är kanske inte min starkaste sida som sakt som de stog
i emmys inlägg så softade vi bara ja tror till och med emmy somnade ett tag
där hah ja låg mest å kollade på min "STORA" tv hah sen kom ju alexander båda
dom snattade mitt godis tillslut fick ja tep cp damp +att båda vägrade följa med å köpa min tröja på the store
försökte övertala emmy genom att kittla henne men de slutade med att hon dampade sönder
så ja men tillslut gick dom med på att följa med heh ja nu ikv blire att dra upp till sandbacka
till massa får  se vad vi hittar på för nåt roligt men de blir iaf nånting :)
jo just de, de blev en lyckad fest igår som innehöll många skratt från min sida iaf(A)
tror ja skrattde mest å högst hihh ja sån är jag men ja nån måste ju vara så å fick as
fina presenter TACK SÅ JÄTTE MKT ALLIHOPA<3ja nu finns de inge mer
hare bra!
/m<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0