where were you?when everything was fallin' apart



väckarklockan ringde 7.02 och jag var tvungen att gå upp för jag som lovat
att skjussa min kära lillasyster till dagis och då får jag också en hårddisk,
och det blir super så jag får stå ut dom här mornarna, men hon är rätt
gullig på morgonen så jag lär nog klara det. drog till skolan och pluggade
rätt mycket.. eller , för mig var det mycket. marianne kommer inte vara
glad på mig imorgon eftersom jag inte kommer hinna göra bokredaktionen(?)
till imorgon, för man skulle även läst ut en bok som jag såklart inte heller gjort
plus att jag har spanska prov imorgon och so prov på fredag, och imrogon har
jag också engelska läxa som jag inte läst.. suck! ska snart sätta mig och börja
på mitt evighetslånga pluggande? ..

/emmy braännluuuuund

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad äre där för percing?

2009-10-16 @ 09:34:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0