I Got To Keep Walking

Väldigt dålig uppdatering har de varit för min del nu i helgen,men jag
har helt enkelt inte haft tid så vad ska man göra då?,iallafall hade jag
en jätte trevlig kväll igår med några fina vänner,vi tog med oss en gitarr
filtar, fika och en marsall (om de stavas så) sen hade vi får lilla egna
picknik ute i de mörka som ni nu kommer få  lite bilder ifrån!=)









och slutningen ett litet inlägg där bland annat jag sjunger(A)
http://www.youtube.com/watch?v=zBcTLp_KKrw&feature=player_embedded             


                                                              /M<3




Kommentarer
Postat av: lampaaaaaaaaaaaaaa

jätte mysigt, måste göras om;]<333

2010-04-29 @ 14:22:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0