Just fooling youre self

For en runda på stan med Emmy idag,hittade ingenting då heller,
lite konstigt för att vara jag eftersom jag oftast hittar nånting som
jag bara måste köpa men inte idag,Emmy hittade däremot 2 st
tights riktigt snygga.Eller just de hittade en as snygg jeansjacka
men hade inte pengar till de,så jag ska vara lite fräck och vänta
tills jag kan fara på stan med mamma och då får jag den säkert!
Eftersom min lilla Mamma alltid velat att jag ska skaffa en
men av nån anledning har jag aldrigt tyckt att de är snyggt
innan,aja nu ska jag sluta babbla på om massa skit.
har inget vettigt att säga så nu ska jag se Top modell
hare!
                                              /M<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0