Like To Hope

Ja då var man hemma efter Stockholm resan,och kan dock säga
att jag är ganska så sliten från att åkt buss cirka 8timmar idag.

Men tänkte berätta lite om resan.De började med att vi kom fram
till Stockholm vid 5tiden på eftermiddagen igår,då blev de nästan
direkt att vi tog tunnelbanan till stan,där efter sökte jag och emmy
oss igenom men jag tror vi litade lite för mycket på vårt lokal sinne
med tanken på att vi gick runt i cirklar.Vi fick cirka en timme på oss
att gå på stan innan dem flesta affärerna stängde.Hittade dock bara
ett par solbrillor,en tröja,ett armband och en BH men de fick duga!
Efter de var de dags att bege oss till skolan där vi bodde,Jag och
Emmy var VÄLDIGT Lost,vi tog fel tunnelbana tillbaka så vi åkte åt
helt fel riktning inte bra heh.Och idag blev de väckning kl 6 av att
vi skulle göra i ordning oss för match som var själva huvudpunkten
varför vi åkte dit,gick dessvärre dåligt blev förlust för oss så nu är
vi ute från SM menmen bara att tagga till nästa år!nu känner jag
mig Ganska så trött så ska nog sova så jag får lite mer sömn än
vad jag fick igår! godnatt!
                                    
                                          /M<3

Kommer kanske bilder senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0