Patetisk lycka

Kvällen har spenderas med 2st mycket fina vänner,
kvällen innehöll årets första jordgubbar,skratt och bara
chill,Alltså en riktigt lyckad kväll!det som stör mig mest
är att en viss person är väldigt patetiskt kan inte riktigt
fatta hur man kan vara så omogen?men aja han får väl
göra vad han vill,hans liv liksom,men när de går över
gränsen så måste jag fan säga till jag fattar bara inte
hur han orkar,aja nu ska jag inte sitta och snacka massa
skit men jag önskar bara han inser vad han gör och ändrar
säg,vilket är mycket osannoligt men hopp finns ju alltid!

Aja för att byta från depp till gladhet,säger man så?hehe
iallafall så imorgon får jag äntligen en ny cykel heh lame
jag vet men jag behöver verkligen en cykel så de är lycka
för mig!men morgondagen kommer spenderas tillsammans
med Emmy och kanske några fler,sen blir de träning om
mina fötter kan ge med sig fått as mycket skavsår så
de förstör ganska så mycket men ja nu har jag inget
mer att säga och nu ska jag faktisk sova!så sov gott alla.

                                                                      /M<3


Lite pics från i onsdags!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0