Sagoland

Nu sitter jag här ny duschad och fräsch efter en timmes lång träning.
Skulle egenligen träffa några vänner ikväll men kände att jag helt enkelt
inte orkade de,så de blir bara en lugn kväll med film och musik,och har faktiskt
en aning om att min underbara mamma kommer komma hem med lite
godsaker till mig Älskar henne!känns skönt att denna vecka snart är
slut,bara onsdag som alltid är chill och torsdagen kvar,vi var tydligen
lediga på fredag.På torsdag är de SKOL-DM vi ska spela 2 matcher
så vi missar många lektioner de gillas;).

De är ju Valborg på fredag och den kommer spenderas med massor
av vänner så de blir säkert jätte trevligt,sen är de ju prao nästa vecka
också,för ni som inte vet så ska jag praoa på "HemmaKväll"blir säkert
jätte kul!bara jag som tycker att sommarlovet känns som ett ögonblick
bort?,riktigt sköönt!
nu ska jag mysa framför en film,ha en fortsatt trevlig kväll.


Jag älskar denna tjej!

                                                                                             fortfarande min ängel..
Fick ett låttips av emmy

SAGOLAND-Medina,

                                                   /M<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0