trött och ont i magen

Nu har emmy farit hem för nån timme sen så jag ligger bara i sängen
och typ tycker synd om mig själv heh(a) har väldigt ont i magen,
och jag känner mig as trött men kan ändå inte somna,har för många
tankar i mitt huvud som bara snurrar runt,men måste snart kämpa mig
upp för en dusch,känner mig inte så fräsch,Sen ska jag försöka få tag
i Fanny som är typ på bio med sin mamma,och kolla om hon vill hitta
på någonting.Försökte få med  min mamma på bio men hon är riktig
tråkig så de gick inge vidare med att tvinga med henne.ikväll vet jag
inte vad jag ska göra men Desperate houswives börja igen efter 2veckors
uppehåll så de ska jag då självklart se,hoppas alla har en roligare dag
än vad jag har just nu iallafall.

                                                 /M<3

                                             


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0