Youre the kind of friend whos there when im broken

Hallå!
har inte skrivit så mycket nu i helgen så tänkte berätta
lite kort om den!På Lördagen for jag och köpte nya fot-
bollsskor och ett par vanliga skor,sen for jag vidare till
Emmy där vi tog en en promenad i det fina vädret sen
såg vi lite film och chillade till middagen sen så for vi
till mig och då blev de innebandmatch att kolla på och
kvällen slutade med några vänner,nu idag har mamma
fixat emmy hår.Nu ska jag fara till Arenan för att se
Emmy spela,väntar bara på isak som är snäll och ser
den med mig!sen blir de plugg och träning men nu ska
jag fara,bloggar kanske lite ikväll

                                                    /M<3





LITE PICS FRÅN IDAG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0