BAD

Hallå,
Emmy sov hos mig i natt så jag tror vi gick upp vid tolv tiden,tog lite mat
och la oss i stekheta solen ett stund,sen drog emmy och då kom fanny.
Snäll som hon är så gjorde hon mat åt mig, pyttipanna för att ladda upp
mig inför match.De var inte roligt att spela match i dag i värmen kan jag
ju säga,kändes så sjukt frästande att bara lägga sig ner och dööö,Matchen
slutade tyvärr i förlust vilket sög eftersom vi hade hela matchen menmen.
For hem och duschade och åt lite mat,sen bar de av till Willy´s där Jag och
Emmy köpte lite godis,sen skulle vi vidare till Nydala där Vi träffade Emil,
Felix och simon,Blev bad för mig och emil kan ju dock säga att de var stor
skillnad på värmen i vattnet och i  luften höll på att frysa häcken av mig när
vi klev upp,vi tog oss senare hem till emmy där kvällen slutade.nu sitter jag
och äter på en god baguett och dricker en Fanta Exotic gott!

                         GODNATT!




 

                                                                           /M<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0