Far Away From Home

Ligger i sängen just nu,och tror att de är så i stortsett min dag kommer se ut.
Sen ikväll blir de träning och sen fara och se en match mellan IFK Umeå-Sandåkern.

Nu gäller de att njuta av dom sista dagarna skolan börjar vad äre?om 4 dagar(?)
iallafall de är kort tid,och jag blir halvt deprimerad med tanken att nu måste man
typ verkligen satsa om man vill komma in på det man vill,så nu kommer jag iallafall
(försöka)lägga ner tillräckligt med tid för skolan.

Helgens planer är inte spikade men jag vet att fredagen kommer spenderas i skellefteå
med massa släkningar,och äta surströmming...nae jag vägrar äta de så jag får säkert nå
annat,hehe.



jag och jenny har snygga rumpor vi vet;)..


                                                              
                                                    /M<3
                



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0