I dont know who i am without you

Kom hem för ett tag sen från Fanny,vi har bara tagit de lugnt
ikväll for och köpte lite gott sen såg vi  Avatar,Finns inte
så mycket att berätta om dagen var med fanny drog på fysen
som jag fick tvinga mig själv till att göra har en sån sjuk tränings
värk i hela jävla kroppen,okej jag vet att då är det ännu bättre
att röra på sig men ville bara lägga mig och sova istället menmen
tog mig dit iallafall.

Morgondagens planer är klara iallafall kvällens planer,som kommer
spenderas på Bettnäs med massa,grillning kanske bad vem vet,
blir iallafall att slagga i fannys stuga,(vet inte varför jag skrev slagga)
haha men ni förstår säkert vad jag menar.Nu ska jag tvinga mig själv
att sova måste börja anpassa tiderna lite nu när skolan börjar om cirka
en vecka buhu..deprimerande men vad ska man gör liksom?..aja Godnatt!



Svettiga som grisar,men vafan de är väl så de ska vara efter en match?




                                                          /M<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0