Let me Free

Nu skäller jag nästan lite på mig själv pga min usla uppdatering
ska verkligen försöka skriva lite oftare.

Idag har jag varit med min fina vän emmy,vi gjorde inte speciellt
mke,hon kom till mig vid halv två tiden kanske?,sen for vi en snabbis
ner på stan kolla lite,sen begav vi oss hem till mig igen för att se
One tree hill<3
Sedan var det dags för träning,den var sjukt jobbig så känner mig
riktigt slut..,lite senare ikväll äre dags att fara upp till Ske-å igen..
känner mig dock inte så taggad på det men de blir bara 3 dagar
så tror att jag överlever.nu ska ni få massa bilder för mitt dåliga
bloggande!bl.a från Gothia.















                                                                            /M<3



Kommentarer
Postat av: Anonym

gothia<3<3<3<3<3

2010-08-15 @ 00:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0