Standing Where You Left Me

En nyvaken mikaela med förkyldning,gillas inte=jag får inte
spela match idag..,får vara åskådare idag.vilket jag hatar
när de gäller mitt lag,hatar att sitta bredvid och inte kunna
göra nånting om vi ligger under eller vad som helst.aja får
se till att bli frisk så jag kan spela nästa match istället.

Jag vet inte riktigt vad jag ska göra fram tills min match,
antar att de blir att lägga sig och mysa i sängen med datorn
i största hugg,kanske med nån film också.

Imorgon är de dags att ladda om för en till skolvecka.
vilket jag inte taggar,även om jag haft en skön helg.



en nyvaken och inte så glad mikaela.

                                                             /M<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0