You Feel It

nu sitter jag på altanen i stugan,vädret är verkligen på topp.
Så snart blire väl att ta sig ett dopp i sjön.lovade att jag skulle
bli lite bättre på att blogga så jag försöker,men har inte över-
drivet mycket att berätta tyvärr.

Skolan närmar sig allt mer och man får lite halv ångest,sommaren
har ju gått så jäkla fort tycker jag men, en underbar sommar blev
de och man kan ju inte mer än att se fram emot nästa.som jag hoppas
blir  minst lika bra.

Vet inte hur min kväll ser ut men jag tror att de blir en mys kväll
framför någon bra film med något gott i famnen,mums!
Hare gött!





                                                                       /M<3
                                               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0