I know I may lose my faith sometimes

gårkvällen blev inte riktigt som tänkt men den var bra ändå.
det började med att emil och simon kom till mig vi snackade och tog oss senare ner till hemmakväll där det köptes lite godis,senare kom emmy och sebbe också och vi gick ner och köpter mackor på nattöppet sjuk gott med mat på kvällen/natten.sen for vi hem till mig och lirade lite nitendo och sen så såg vi film.jag somnade vid 4 nångång och emmy typ vid ett.så det blev inte nån lan inte.vi vaknade upp vid ett idag och for direkt och spelade badminton med två fina vänner skönt med lite motion när man just vaknat.nu sittr jag med biologi boken öppen och är bered på att plugga tills träning.hare!




FAN VAD JAG SAKNAR GOTHIA!<3




/M<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0