Taggad på nyår? svar :njaaaaaee

Duschade för ett tag sen och ska alldeles snart klä på mig och dra ner till ica med fanny,vi ska köpa fin middag för ikväll.sen ska vi vidare till lägenheten där vi ska vara ikväll.Dock så känner jag mig inte överdrivet taggad på nyår vet inte varför men så var det ju med julafton också,det kommer säkert under kvällen.jag har även börjat funderat över mina nyårslöften iår som jag förmodligen aldrig kommer hålla men försöka är alltid en början.har några i huvudet just nu men jag är nästan säker på att dom kommer ändras nån gång under kvällen.skriver imorgon om dom.nu ska jag göra mig klar ha en fin nyår,och njut av det sista av 2010 som för övrigt har varit ett underbart år för mig som jag aldrig kommer glömma!





/M<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0