bara sjukt less på allt

Har i bloggat på ett tag nu men jag har inte orkat är bara allmänt less på
många saker så har helt enkelt inte haft  orken att blogga,

Men i alla fall tänkte ja berätta lite om min helg,som spenderades
uppe i skellefteå,kom dit vid sju tiden på fredagen så de blev bara att
ta  de lugnt hela kvällen,men sen på lördag blev de stan med en kompis
från skellefteå de blev lite shopping då,bl.a en tröja som ja kommer visa
bild på,en bh,en mascara och ett par örhängen,de blev också en present till
emmy har inte köpt tidigare skäms lite för de men nu ska hon få den iallafall.
sen efter stan var de dags att se hockey Skellefteå aik-Timrå,den matchen
var väldigt jämn och efter flera skit mål så vann skellefteå i förlängingen med 5-4,
sen var de bara att fara tillbaka till stugan och även då bara ta de lugnt.
sen nu idag kom jag hem sen sov ja en stund sen var de fys/fotbollsträning riktigt
roligt var de,
nu sitter jag här och ska snart se film som alltid heh.
hare bra!
                                              /M<3
ny tröja från H&M 99kr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0