Enda man ser är mörkets fall.

Skola idag,var riktigt trött förmodligen för jag somnade rätt så sent.

Prov idag i Engelska som sagt,kan inte påstå att de gick dåligt men
om man säger såhär så kunde de ha gått lite bättre,Satsar på VG men
tyvärr idag blev de bara ett G  är jag rädd för..aja de är inte hela världen
får komma igen på nästa prov ist!men de suger att man har ett till prov
imorn,De känns seriöst såhär man gör ett prov och då känner man YES
de är över sen går de tre dagar då är de fan ett till prov på väg,ska dom
aldrig ha de lugnt ett tag?nae förmodligen inte..jaa satt och tänkte hur jäkla
mke skolan tar på ens krafter 8.an måste de var de jobbigaste året eller?

imorn är de ialla fall fredag SKÖNT alltid skönt med helg!får se vad jag hittar på
då,Alla <3Dag på söndag som jag tror att jag kommer tillbringa med min underbara
pojkvän!jag vet inte riktigt vad vi ska göra men jag är med han och de är det ända
som betyder någonting,ja men nu ska jag återgå till plugg..suck skulle mer än gärna
bara lägga mig i sängen nu och mysa framför en film,men om jag är duktig nu i nån
timme så kanske jag hinner med de hehe.
                                                              /M<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0