Im not what they say.

Inte bloggat så mke på hela helgen pga att jag varit borta hela helgen osv,

Men i allafall så gick de väl sådär på sångtävligen,är väl inte hundra procent nöjd
med mitt framträdan menmen,Som min mamma säger detta är bara träning se de som en rolig grej,
ja man kan ju inte alltid vara bäst.
Alla var så jävla grymma!de är helt sjukt hur många som är bra på att sjunga,
överraskande nog så blev jag inte så besviken som jag trodde att jag skulle bli så de var bra.
tänkte helt enkelt de kommer fler chanser.
jag hade med mig min mamma och min kära vän Emmy som stöd så de var skönt.
kom hem från övik på fredagskvällen vid tio men var helt slut efter dagen så jag gick och la mig i sängen
nästa direkt låg bara och lyssnade på musik vilket var riktigt sskönt!
de som var mindre härligt var att man skulle upp klocka sju för att åka buss till skellefteå dagen efter,skulle till stugan..
när vi kom fram så käkade jag och mina föräldrar lite lunch och senare drog jag och min mamma in till stan för att kolla lite och de blev shopping på REA ni får bilder senare på de jag köpte!

Sen vid sju tiden var de dags för hockey Skellefteå Aik-HV71 slut resultatet blev vinst för Aik så de var bra var nämligen på plats!köpte senare en AIK mössa de behövdes!sen nu idag har jag inte gjort nå mke bara tagit de lugnt tills jag hade träning här i umeå,duschade för nån timme sen så nu ska jag se lite  One Tree Hill kändes sköönt!
                                                             /M<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0