Our time

Nu sitter jag här framför engelska böckerna som sagt har ju prov imorgon,
men tänkte skriva lite kort om hur min kväll har varit,Jimmy kom runt kl sex
och då förhörde han mig lite på engelskan,sen snackade vi bara och chillade
sen bestämmde vi oss otroligt nog för att åka skridskor men de blev väl mest
att han skrattade hur jag åkte och jag skrattade när han visade mig,sen bestämde
vi oss att fara hem och se en film lr något,det blev one tree hill och vi bara myste,
riktig härlig kväll kan jag lova!ja nu ska jag återgå till pluggandet så ni alla får ha de
så bra och hoppas ni hade en lika trevlig kväll som jag hade!
                                                      /M<3  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0