Please remeber.

YES slapp provet idag,men lär måsta plugga i helgen för måste nog göra de
på måndag menmen..,I fick veta mitt betyg på terminsarbetet i SO fick någonstans
mella VG och MVG så de är jag jävligt nöjd med,Skrev om Marilyn monroe.
jag har inte gjort mkt alls idag,Var med emmy en stund men annars har jag bara chillat.
Fick en idé´att jag skulle hyra en film så knallade ner till nattöppet heheh,
Film valet blev "Allt för min syster"floder grät jag kan jag säga så jäkla sorglig den
var,men den var endå sjukt bra så se den ett tips!


Imorgon blire att fara till min pojke,blir nog där hela dagen,
så får se om jag orkar göra nåt på kvällen då,
nu ska jag sova känner mig as sliten och trött!
GODNATT!
                                 /M<3

RIKTIGT VÄRT ATT KOLLA PÅ!!!<3









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0