When all is going down..

Har ju haft basket cup hela helgen,resultatet blev att vi vann alla 3 matcher!
så riktigt bra jobbat tjejer!
men alla blev riktigt förvånnade att vi spelade så bra,med tanken på
att vi inte spelat en ända match på ett år och på träningarna har vi varit
ganska ofta 3-4st så.men vi kämpa på bra!
ja nu ligger jag bara i min säng med datorn och lyssnar på tyler hilton,
tänkte kolla lite plugg en snabbis för har 2st prov i veckan så.

imorgon kommer min underbara kusin till umeå.hon ska först klippa sig
hos min mamma sen ska hon och jag på en shopping runda på stan,
blir nog att käka på nåt fint ställe också.men nu som sagt ska jag sätta mig
framför lite plugg!hare bra.
                                            /M<3

finaste emmy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0