Where did i go wrong?

Dagen har väl varit si så där den funkade men hade kunnat va roligare,
Jag började dagen med att försova mig inte bra..

Efter skolan tog jag och Min käre vän Emmy bussen ner till stan för
att kolla på lite saker,Blev tyvärr inget köpt för mig,Men imron blire ju Ö-vik
så där kanske jag hittar några saker får se,

känner att nervositeten kommer nu sakta men säkert,hoppas bara inte att ja blir jätte nervös så
jag glömmer texten imorgon.Men är ändå jätte taggad,
Dagen kommer se ut ungefär såhär
Först tar jag emmy och min mamma bussen vid kl 10 nån gång till Ö-vik
sen blir de väl att käka lite lunch och ta en titt på lite kläder osv,
sen vid halv tre så börja de hela,Ja ska göra mitt bästa men tyvärr tro ja inte att ja kommer vinna¨
kommer säkert va folk som är riktigt grymma,Ja satsar ju på vinst SÅKLART!men vill inte heller hoppas för mycke
så jag blir besviken senare så ja gör bara min grej så får ja se hur de blir,
sen "om" jag går till Final så är de kl halv fyra,

Sen kanske jag och emmy hade tänkt att bada lite på paradisbadet,en liten stund innan de bär av till Umeå igen.
ja nu blev de väldigt långt inlägg,men ja ska iallafall ta en skön dusch  nu sen lägga mig ner kanske lyssna på låtet lite sen somna till en bra film och tagga inför morgondagen,

Så alla önska mig lycka till nurå!<3
                                                            /M<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0